Monday, December 13, 2010

@ PPUM...

Awal pagi lagi aku dh bangun..arini aku ke PPUM sekali lagi ditemani suami tersayang.. Takut, gementar, berdebar semua ada.. Sampai2 je tadi terus p ward gine..ward dimana aku wat checkup ritu.. Nurse ckp dr Reena takde, dia ada operation..sok br dia ada.. so aku kena p direct kat tempat emergency..aku nak cepat2 setelkan semua ni..

Sampi kat tmpt emergency, aku terus register..lepas ditanya..bla..bla..bla.. Then aku kena duk tunggu sampai name dipanggil..sekarang dah 2 kali aku kuar masuk dewan konsultasi ni.. Mula2 check pressure, temp,.. Pastu 2nd time panggil check air kencing lak..ni sekang tgh tunggu.. Tp yg tak bestnye doc yang nak check aku tu laki.. Alaaaa.. Aku jd segan lak..pagi2 lg dh ckp ngan hubby, mtk2 la dapat doc pompuan.. Tp.. Huhuhuhu..

Sekarang aku masih menunggu.. Pagi tadi sape2 yg tau aku nak D&C harini, sume msg aku.. Especially my opismate..thanks to ols my frenz for supporting me.I hope that everything will be fine..

No comments:

Post a Comment