Sunday, December 12, 2010

Ketakutan =(

Harini aku bangun awal pg.. Dr semalam tak lena tido.. Takut ke aku? Ntahla.. Aku bangun kemas2 ape yg patut then kejut my husband.. Hrini aku nak p PPUM jumpa doc.. Tp hubby ckp kt p klinik lu mtk advice doc..

Doc bagi aku surat utk direct ke PPUM.. Sepanjang perjalanan aku menangis tak henti.. Sampai je paking, aku taknak turun.. Aku takut.. Aku masih terasa kesedihan yg amat sgt.. Hubby pujuk jugak turun tp aku berkeras, taknak.. Rasa taknak je buat D&C tu.. Aku masih mengharap wlupon sebenarnye harapan tu dh mmg takde.. Then, agak sejam lbh jugak kat paking tu aku menangis tanpa henti, kemudian hubby ckp jomla kt p makan dulu..emy dr semalam tak makan.. Aku akur..dan sekarang aku msh dlm keadaan terkejut, terkedu, bingung.. Apekah kesudahan semuanye ini.. YA allah berikan aku kekutan.. =((

1 comment: