Thursday, May 6, 2010

Sehari sebelum ke kusus kawin!! :)

Huh!! harini aku sangat2 la bosan...dah seminggu aku demam tak baek2 lagi...demam dah ok cume batuk ni ha yang teruk sangat..ubat batuk dah dua botol aku makan...tapi akak cakap sekang ni malam2 aku dah tak batuk lagi... alhamdulillah....tapi suara still maintain serak lagi....hhehehehe....
!
!
!
!
!
Malam ni aku nak balik melaka sebab sok nak pegi kusus kawin... ( dah kena bebel ngan mak aku baru nak pegi kusus)...alaaaaa rileks ar makkkk!!! hehehehe.....dengan selamber je aku jawab....semalam besday zue, my little sis...skype dia wish hepy besday...terus jek mintak adiah (dull)...yelah2...nanti akak belikan sumthing kat spore...mggu depan aku p spore ngan kawn2 aku..(berjalan je aku ni) HUH!!...aku kena pastikan yang aku takkan tukar SGD dengan banyakkk....aku taknak shopping lagi...OH TIDAKKK!!...witha cakap kat sane sangat2 la best shopping + ngan kak liza yang membakar2ku untuk tukar SGD dengan banyak...mentang2la baru pas bonus....branded2 lak tu kat sane....(dorang ni jahat saje jekan) :( takpela...1st p ni sekadar survey je...nanti boleh p ngan HB plak...dia memang suke p sane...dulu mase dok jb selalu sangat masuk sane sampai li sticker tuk masuk spore...
!
!
!
!
!
Ujung minggu ni ari ibu..ingat nak belikan sumthingla untuk mak...nak beli cake ngan adiah... tapikan aku tak tau nak li ape untuk mak...tadi skype adek tanya dia, dia pon tak tau nak beli ape....ermmm....tengokla nanti camne...ingat nak li sekali ngan mak mertua aku...nanti bincang ngan abang dulu tengok camne...aku sekang sedang TERASA HATI ngan dia...lately ni asyik banyak sangat nak terasa ati...kekadang benda2 kecik pon nak jadi issue (selalunye aku la)....dia cool je....nasib bek la dia tu seorang yang cool..mmg dah paham sangat ngan sikap aku..
.thanks dear :*

No comments:

Post a Comment