Tuesday, May 11, 2010

Cerita KELAKAR!!! HAHAHAHAHA!!!!

ermmmmm.....nak cite sumthing yang kelakarla kat cni....tak taula nak cakap kelakar ke ape....hari aku dapat msg dalam FB....dari sumone la....yang aku tak sangka2......tetibe2 cite pasal blog aku....aku heranla...apehal ko ni....serius tak paham ape dia cakap....bile p baca balik kat blog aku ape yang aku tulis barula aku paham.....HAHAHAHAHAHA!!!! nak gelak boleh tak????nikan blog aku, aku heran kenape ada orang terasa lak yang aku sedang berkata pasal DIA!!! tak sangka lak ada jugak orang yang baca blog aku ni...aku ingat tempat aku meluahkan kate hati je...rupenya ada jugak followernye...glemer jugak eh...hehehe...tak sangka2.okayla...bagi sesiapa yang berkenan tu..dengar cni...aku tak cite pasal ko pon yang ko nak terasa kenape!! tak paham aku!! janganla terlalu menilai orang yang -ve je...aku tak penah pon nak kacau idup ko lagi....nape ko nak ke jumpa tunang aku...boleh, aku leh cakapkan ngan dia...ko citela semua benda dengan dia....tah pape....eh serius aku nak gelak!! kenape ek rasa cite pasal kawan aku tu ada kena mengena ngan dia....syaera!!!! cite ko samela ngan cite dia kot....HAHAHAAH!!! padahal cite pasal dia tu hapa pon aku tak ingat lagi....bile mase aku kenal pon aku dah lupe!! SERIUS!!! mungkin cite ko tu ra dia ingat cite dia kot...nantila kalau aku ingat cite pasal dia aku tulis lak eh....hehehe....tah pape....errm.....abang hairul, ada orang nak rosakkan hub kite lak!!! saje nak dengkila tu...takpe abang, ni semua dugaan!! chaiok2...BERSEDIA!!! BAEKKK!!!!

2 comments:

  1. hahahhaa...itula pasal....ada orang lak yang terasa ngan cite ko...kelakar2...takpela ra...peminat tu...:p

    ReplyDelete