Monday, January 18, 2010

Makan malamku di sponsor oleh Pn Liza dan Encek Shah!!

Inila dinner aku tuk malam ni...sedap...semuanye disediakan oleh Pn Liza dan Encek Shah selaku chef aku selama ni..(yang daging tu aku masak..:P) mereka2 ni la yang selalu membuatkan diet aku terganggu...huhuhu....setiap kali ada resepi baru atau masakan baru, akula salah seorang hakimnye selain sue and pit..hehehe...anyway, thanks kak liza and abang shah...kalau diet saya tak jd, jagala kamu berdua!!!!
masak kicap daging (mane tah dagingnye..akak aku dah makan) hehehe


Sayur masak ape ek....aku pon tak tau...:)



Udang masak sweet sour dan ikan siakap sos mangga!!











2 comments:

  1. memang confirm punah diet ko nih... isk apesal baek hati diorang masak and bagi ko makan nih.. hehe

    ReplyDelete
  2. dorang memang camtu la...sangat baik hati...ko pon baik hati gak dulu...ajar aku masak sambal ketuk...sampai sekang aku ingat lagi tau resepi ko tu...;p

    ReplyDelete