Monday, January 25, 2010

Lunch and Dinner!! 26 January 2010

harini aku half day...ingat nak servey kad kawin..kebetulan kak liza cuti..so aku ajak dia teman..kami lunch kat ipoh kopitiam, puchong...punyela nak makan kat kedai ni, kami sampai sesat2..hahahaha...akhirnye jumpa gak...kak liza la ckap kedai tu nye deco cantik...ala2 zaman p ramlee gtu...memang pon, kedai dia agak menarikla...ada piring hitam, type writer lame,beskal tua kat depan kedai, ada pic2 lame zaman2 p ramlee, majalah2 lame.....(tapi tak sempat amik pic..kang ada orang tu cakap aku poyo lak) :P....kak liza jumpa kedai tu dalam majalah RASA...so ajak la aku makan kat situ sebab ri ahad lepas dia baru pas makan ngan abang shah....aku makan nasi goreng kg + ice lemon tea..kak liza makan nasi goreng ipoh special + nescefe o suam...^nyum^nyum^ urrrgghhh...opssss!!! :D....lepas kekenyangan kami p kedai kad kawin tu, dinda kanda namenye...servey2 ada yang berkenan...sekali tepon encek hairul dia cakap nak wat kat indon lak...huh!! geram aku ngan tunang aku ni...bukan nak cakap siang2..geram jekkk.... ^angry^angry^...balik kami p mydin bli barang dapur...so rini aku plan nak masak fillet fish...tekak teringin nak makan fast food...tapi tak tau nak bagi name ape...hahaha...tapi the taste quite ok and guddd....^clap^clap^


inila hasilnye...chef3 ku semua cakap sedapp!! passs!! yahuuu....

ni kak liza masak...ikan salmon grill....tq kak!!

No comments:

Post a Comment