Saturday, October 24, 2009

Tournament boling- Combine strike

Harini aku ada tournament boling kat sunway piramid...p carpool ngan kak liza, pit and urai (adik aku)...wah...harini aku rasa cam terer sangat lak...(ayat perasan :p) okay ape..sebelum ni aku kalau main mane penah sampai 100 pon point nye....tapi arini pecah record seh...hehehe..
1st game : 130 point
2nd game : 119 point
3rd game : 131 point
4nd game : 111 point

cayala emy....dah abis main tadi p lepak minum ngan dorang kat J.co...sembang2, ngumpat2, gosip2...tula kejenye kalau dah dok bersidang...hehehe...dah puas sembang, p jalan2 sat ngan pit, sue n urai kat sunway...kak liza ngan abang shah ntah ke mane tah...dah ilang...jalan2, pusing2 sunway piramid.. masuk butik guess, esprit, mng,elle, levis...ntah mane2 jek kami masuk...layan!!
nak shopping tapi duit tarak!..huhuhu..so window shopping jek...tapi urai sempat beli baju kemeja ngan skirt (ceh jelas la)...takpe2..tunggula gaji...dah agak bosan window shopping, kami gerak balik...otw balik, sok pk ''sok dok pk nak wat ape plak''..ingat nak ajak lepak lagik malam ni...tapi sifu(kak liza) kate tunggu dia roger malam nanti (tu pon kalau dia tak penatla sebab semalamnye kami dah p lepak sampai kol 2am..^pengsan^)... hehehe....

gaya seorang jaguh!! :p

member baik aku dan juga selaku competitor aku!!!hahahaha


chaiyok combine strike!!

semua group..colourful sungguh...:p

4 comments:

  1. haha.. da jd blogger sekarang.. bagos2 :)

    ReplyDelete
  2. hehehehe...aku bosan2 saje nak tulis2 aktiviti yang dibuat...tapi rasanye banyak lagik yang tak tulis..tak sempat...mane nak semptanye asyik layan FB jek tetiap malam...:p

    ReplyDelete
  3. ko layan fb ke? haha macam jarang je nmpak ko update.. huhu apekah aku...

    ReplyDelete
  4. aku online jek tapi tak update pape...saje tengok aktiviti2 kawan2...:p

    ReplyDelete