Thursday, October 29, 2009

28.10.2009

harini kak ina stat keje kat puchong....kesian dia...memang huru hara....heheheh...tapi memang saje je suh dia berdikari sendiri...supaya nanti dia jadi lebih berani berhadapan ngan orang...pagi2 dah tepon aku cakap ''my, akak dah sesat..akak p lalu puchong perdana..(adeh kakak aku sorang ni..memang lembab sikit) ntah macamne dia carik tah, kejap lagi tu dia dah kol aku...'okay mie dah jumpa'....heheh..legaaa!!!!

minggu ni balik kg lagi...nak p service kete kat melaka la...nanti nak ajak abang teman...dah book dah nak service ari sabtu ni...kol 9.15 (boleh bangun ke idak)...sok ari jumaat ada lawan futsal kat opis...aku group GOL & GINCU 2...kami hantar dua group..kak yahla nak lawan sangat ngan kami....

Gol & Gincu 1 :
1.Pit(captain)
2.Sue
3.Azzah
4.Kak liza
5.Kak Rita

Gol & Gincu 2 :
1.Witha (captain)
2. Aku (emy)
3.Kak ann
4.Kak Jo
5.Ani

chaiok2 semua...no 2 dah dalam tangan salah satu group kite...harap2 kite dapat no 1 atau 2 sok...ada ke aku kena pakai baju warna pink (mane nak cekau) nasib bekla kak farah fanatik pik color...so terpaksala pinjam baju dia....ntah ada ke idak....huhuhu...


harap2 group kami menang (tak menang pon takpe..saje maen just for fun)....hehehe...nanti bolehla balik kg eksyen ngan abang....hahahah...chaiok2 semua...Gud luck!!!

1 comment: